stycznia 06, 2019

Łzy Tess, czyli przypomnienie przed drugim tomem.

Książka Łzy Tess są debiutem na naszym rynku autorki Pepper Winters, która jest znana z mrocznych romansów i współczesnych thrillerów erotycznych. Jej książki dotarły do list bestsellerów New York Times, USA Today i wielu, wielu innych.




Łzy Tess to emocjonalna, intrygująca i wciągająca historia, która zaczyna się od bardzo złowieszczego prologu, który zdołał przyciągnąć moją uwagę od pierwszej strony.

Książka Pepper Winters to historia młodej dziewczyny o imieniu Tess Snow, która została porwana podczas wakacji w Meksyku. Potem zostaje sprzedana mężczyźnie, który planuje posiadać ją jako niewolnicę.

Podczas wakacji w Cancun ze swoim chłopakiem Braxem, Tess wpada w ręce meksykańskiego gangu handlu ludźmi. Mężczyźni traktują ją jak obiekt, a nie człowieka. Próbuje z nimi walczyć, ale im bardziej się przeciwstawia, tym gorsza może okazać się jej przyszłość.


Ostatecznie Tess zostaje sprzedana. Jej nabywcą zostaje tajemniczy Q Mercer, który różni się od ,,normalnych” Mistrzów.
Jednak, żeby zobaczyć czemu Q jest inny i różni się od tych, którzy posiadają niewolnice, będziecie musieli przeczytać tę książkę.


Jak tylko dowiedziałam się, że Wydawnictwo Kobiece wydaje tą pozycję, to nie mogłam się doczekać. Uwielbiam darki, ale ten jest inny. Pomimo naprawdę strasznej tematyki jaką jest handel ludźmi, z każdej strony tej historii uderzają w nas emocje.

Czytając tę książkę nie ma sposobu, żeby się od niej oderwać. I pomimo tego, że główna bohaterka czasami irytowała mnie strasznie, to polubiłam tę dziewczynę za jej waleczność i za to, że się nie poddawała, walczyła do samego końca.



Tamta druga, Sephena,
przyjechała od jakiegoś sadystycznego kutasa z Teheranu, już tydzień po twoimwyjeździe. Jednak mogłem myśleć wyłącznie o tobie. Ty wparowałaś przez moje drzwi wkurzona i dumna. – Złapał mnie mocno za twarz. – Ją przyniósł Franco, ponieważ zemdlała ze strachu przed nowym panem.

Za to Q polubiłam od samego początku, pomimo tego, że czasami jest diabłem w ludzkiej skórze, a czasami aniołem stróżem, który poprowadzi Cię przez życie. Mężczyzna z problemami, i bardzo dużym bagażem, który ciągnie się za nim od dziecinnych lat.
Pomimo tego co to spotkało, wyszedł na ludzi. Każdym swoim czynem starał się zmazać to co robił jego ojciec. I udaje mu się to. 

Pomimo mroku i ciężkiej tematyki, ta książka to historia o miłości, uleczeniu duszy i odnajdywaniu swojego Ja.


Jesteś jedynym ptakiem, który po uwolnieniu powrócił do mnie. Jedynym.

- Zawsze do ciebie przylecę. Wcześniej o tym nie wiedziałam. Moja wolność to niewola u ciebie, Q. przy tobie latam.

Czytając tę historię przeżywałam wszystko razem z Tess i Q. Z każdą przeczytaną stroną zanurzałam się w mroku tej powieści i robiłam to z przyjemnością i zadowoleniem.
Wg.mnie każdy fan darków pokocha tę książkę.
A ktoś kto dopiero zaczyna przygodę z tym gatunkiem, bedzie zachwycony i bez oporów sięgnie po następne takie pozycje.


Ksiązka ta ukazała się nakładem Wydawnictwo Kobiece.

2 komentarze:

  1. Początek książki bardzo mnie zaciekawił i zachwycił, niestety im dalej w las tym gorzej. Q wspanoale ale niestety nie jest w stanie poprawić jakości całej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Q. I już chcę następny tom.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Gypsy_Girl_Recenzuje , Blogger